|

رویداد

بزرگ‌ترین قرارداد دفاعی اسرائیل و یونان اسرائیل و یونان با هدف بسط و تحکیم روابط سیاسی، اقتصادی و دفاعی خود بزرگ‌ترین توافق‌نامه تأمین نیازهای دفاعی را امضا کردند. وزارت دفاع اسرائیل اعلام کرد قراردادی در حوزه دفاعی میان تل‌آویو و یونان با ارزشی بالغ بر یک‌میلیاردو ۶۵۰ میلیون دلار به امضا رسیده است.

شکایت ترکیه از عربستان دولت آنکارا به دلیل تحریم کالاهایش توسط عربستان از این کشور به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد. روزنامه صباح ترکیه نوشت از مقامات سعودی هم درخواست شده هرچه سریع‌تر کامیون‌های حامل کالا در گمرک‌ها را آزاد کنند.

سخت‌ترشدن قوانین تبادلاتی 2 کره‌ وزارت اتحاد مجدد کره‌جنوبی اعلام کرد سئول به دنبال ملزم‌کردن شهروندان این کشور برای کسب تأیید دولت پیش از تبادل فایل دیجیتال یا فیلم و کتاب با شهروندان کره‌شمالی از بستر اینترنت است.

بازداشت ۳ مقام گارد ملی عربستان به اتهام فساد مقامات عربستان از بازداشت یک افسر بلندپایه و دو مسئول بازنشسته گارد ملی این کشور به اتهام «فساد بزرگ» خبر دادند.

اعدام کشیش مصری به دست داعش عناصر داعش در صحرای سینا یک شهروند مصری را که کشیش کلیسای بئر العبد بود تیرباران کردند. دختر نبیل حبشی، کشیش مصری، در فیس‌بوک نوشت: پدرم نزد مسیح شهید است و او مثل یک مرد زندگی کرد و مثل یک مرد شهید شد.

انتقال ناوالنی به بیمارستان مخصوص مجرمان سرویس فدرال زندان روسیه اعلام کرد یک گروه پزشکی تصمیم گرفته است تا الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت رئیس‌جمهوری روسیه را از زندان محل حبس به یک بیمارستان مجرمان منتقل کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها