|

رخداد

یک کشته در آتش‌سوزی خودرو بر اثر آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور لواسانات-طلائیه، راننده خودرو جان خود را از دست داد. سرهنگ نوراله خادم، رئیس پلیس راه تهران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور لواسانات-طلائیه مأموران گشت پلیس راه تهران سریع به محل حادثه مراجعه کردند. وی عنوان کرد: با حضور در محل حادثه مشخص شد که راننده خودروی پراید که در حال حرکت بوده، خودرو به علت نقص فنی دچار آتش‌سوزی شده و قدرت آتش‌سوزی به قدری شدید بوده که راننده خودرو قادر به خارج‌شدن از خودرو نبوده است. رئیس پلیس راه تهران با اشاره به اینکه خودروی پراید فقط یک سرنشین داشت، ابراز کرد: متأسفانه در این حادثه راننده خودرو که به علت قفل‌شدن کمربند، دچار سوختگی شدید شده بود، در صحنه حادثه جان خود را از دست داد. این مقام انتظامی تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

کلاهبرداری با وعده برنده‌شدن خودروی خارجی پلیس فتای تهران از شگرد جدید کلاهبرداران با ترفند وعده برنده‌شدن خودروی خارجی خبر داد. اخیرا پیامی جعلی از سوی افراد ناشناس تحت عنوان یک شرکت بازرگانی که در یکی از کشورهای همسایه مستقر است، برای برخی از شهروندان ارسال شده است که از آنها درخواست شده برای دریافت خودروی خارجی خود که قیمت بالایی دارد، مبلغی را به‌عنوان هزینه ترخیص به حساب فردی ناشناس واریز کنند. این موضوع یک شگرد کلاهبردارانه است که مجرم با عناوین مختلف نظیر برنده‌شدن در قرعه‌کشی خودرو یا معرفی خود به عنوان فردی ثروتمند و خیّر که قصد دارد مبالغی را برای کمک به نیازمندان داخل کشور هزینه کند، با کاربران فضای مجازی ارتباط برقرار کرده و با ارسال تصاویری از مدارک جعلی نظیر تصویر گذرنامه، فاکتور رسمی، سند گمرک و... سعی در جلب اعتماد افراد ساده‌اندیش دارد.

زوج سارق به دام افتادند شرق: فرمانده یگان امداد از دستگیری زنی که تجهیزات خودرویی سرقتی را می‌فروخت، خبر داد و گفت: این اموال توسط همسر متهم به سرقت رفته بود که در این رابطه سارق نیز دستگیر شد. سرهنگ سلمان آدینه‌وند اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی قرارگاه شرق حین انجام مأموریت در محدوده خیابان خاوران به زنی که در حال فروش چهار حلقه لاستیک به همراه رینگ به عابران بود، مشکوک شدند. وی با اشاره به اینکه این زن با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید این تجهیزات خودرویی را می‌فروخت، عنوان کرد: پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد که خودروی پراید سرقتی است. فرمانده یگان امداد پلیس تهران ابراز کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد حلقه‌های لاستیک مستعمل بوده و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، معترف شد لاستیک‌ها توسط همسرش به سرقت رفته است. این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی اظهار کرد، همسرش با استفاده از خودروی سرقتی تجهیزات و لوازم داخل خودرو را سرقت کرده و پس از آن این اموال را در اختیار وی قرار می‌داد و وی نیز با تردد در خیابان‌های فرعی و خلوت، اموال سرقتی را به عابران گذری می‌فروخت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها