|

خبر

نامه قاضی‌زاده‌هاشمی به رقبای انتخاباتی شرق: بعد از سعید محمد حالا نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ است هم به دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری نامه نوشته است. در نامه سید‌امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی به داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری آمده است: تمام تلاشمان را به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و در شأن ملت و ایران سربلند معطوف سازیم و در همه مراحل، قانون فصل‌الخطاب باشد. از تخریب و توهین و سیاه‌نمایی و بداخلاقی‌های رایج در انتخابات‌های دنیا پرهیز و با تمسک به ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی، با رعایت اصول اخلاقی، انتخاباتی نمونه به دنیا معرفی کنیم. به هم قول دهیم از آرمان‌گرایی‌های دست‌نیافتنی و قطبی‌سازی انتخابات و شرطی‌سازی امور جامعه به‌عنوان یک سم مهلک برای کشور و نظام، پرهیز و بر برنامه‌محوری برای حل مشکلات کشور تمرکز و آنها را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم.

‌فرمانده سپاه خطاب به دشمنان: شما را روانه گورستان تاریخ می‌کنیم ایسنا: فرمانده سپاه به مناسبت سالگرد شهادت مدافعان حرم در خان طومان سوریه با تأکید بر اینکه تا آخر پرچم را برافراشته نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای باشکوه شهیدان آسیب ببیند، گفت: به مقاومت ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله دشمن را با شکست‌های خفت‌بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: قالیباف منتظر شکل‌گیری فضای انتخابات است ایرنا: ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، درباره برخی گمانه‌زنی‌ها درمورد حضور قالیباف در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره حضور یا غیبت آقای قالیباف در انتخابات صورت گرفته و او تا‌کنون به شکل رسمی تصمیمی برای ورود به انتخابات نگرفته است. گرچه برخی از دوستان حزبی قالیباف اعلام کردند او منتظر شکل‌گیری فضای انتخابات و بررسی همه‌جانبه است. به نظر می‌رسد قالیباف تصمیم خود را در ایام ثبت‌نام خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها