|

اتفاق

شرق: آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، یکی از آن صحنه‌های تماشایی فوتبال را به نمایش گذاشت. لیورپول حالا در لیگ تنها برای سهمیه می‌جنگد و چاره‌ای جز بردن ندارد. برای همین آلیسون در دقیقه۹۰+۵ از دروازه بیرون می‌آید و کل برتری تیمش را می‌زند. آن‌قدر حماسی که گزارشگر در توصیف موقعیت گفت: Alisson Wonderland

ایسنا: چنگیز جوادپور، مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: یک فروند کشتی پانامایی از مبدأ آلمان با بار جو همراه با ٢۵ خدمه هندی وارد لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) شده‌ است؛ تست چهار خدمه مثبت شده‌ است. درحال‌حاضر کشتی یادشده در لنگرگاه در خورموسی متوقف شده و اجازه پهلوگیری به آن داده نشده‌ است.

بی‌بی‌سی: اولا کالینوس، مدیر گروه دایملر، با اشاره قوانین جدید اتحادیه اروپا درباره کاهش گازهای گلخانه‌ای گفت بنز زودتر از برنامه قبلی خود موتورهای درون‌سوز را کنار خواهد گذاشت؛ اما همه می‌دانیم که این تصمیم منجر به بی‌کارشدن کارگران زیادی می‌شود. ماشین‌های الکتریکی به نیروی کار کمتری برای تولید نیاز دارند.

یورونیوز: سباستین کورتس، صدراعظم جوان اتریش، روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذارد. تحقیقات گسترده‌ای درباره او و دولتش در جریان است. یکی از موضوعات مورد بحث‌ هم انتصاب توماس اشمیت به ریاست صندوق سرمایه ملی اتریش است. حالا پیامک‌هایی از آقای صدراعظم با ایموجی‌های بوسه منتشر شده که ممکن است خبر از تبانی در این انتصاب بدهد.

عصر ایران: دقیقا 12 سال بعد از فوت استاد پرویز مشکاتیان در سالروز تولدش، مجری شبکه «شما» تلویزیون برای او آرزوی حال خوب و سلامتی و لذت‌بردن از نواختن ساز استاد کرد! آن‌هم در برنامه‌ای به اسم «ترانه باران» با محوریت اصلی موسیقی! داستان اتفاقات تلویزیون و مجری‌های آن به مراحلی از فانتزی، علمی و تخیلی رسیده است که واقعا در مخیله هیچ‌کس نمی‌گنجد.

بی‌بی‌سی: وزارت مخابرات و فناوری معلوماتی افغانستان، در روز جهانی مخابرات گفت کیفیت عرضه خدمات شرکت‌های مخابراتی فعال در افغانستان، هنوز مورد تأیید این وزارت نیست. نصرت‌الله نصرت‌ناصری، سخنگوی وزارت مخابرات گفته برای حل مشکل کیفیت خدمات، با شرکت‌های مخابراتی در‌حال مذاکره است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها