|

خبر

دلیل ۳ بر صفر نشدن نتیجه بازی
استقلال - پیکان مشخص شد
به دلیل تفاوت در ماهیت اتفاقات بازی سایپا - پیکان با دیدار استقلال - پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر تغییری در نتیجه این بازی رخ نمی‌دهد. به گزارش تسنیم، پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی پرونده دیدار سایپا - پیکان را 3 بر صفر به سود سایپا اعلام کرد، باشگاه استقلال نیز رسما خواهان تجدیدنظر در نتیجه بازی هفته نوزدهم خود مقابل پیکان شد. این باشگاه مدعی شد که پیکان در چهار مرحله تعویض خودش را انجام داده است، درصورتی‌که در سه مرحله باید تعویض می‌شد. در فیلم بازی نیز مشخص است که دو تعویض سوم و چهارم پیکان به فاصله یک دقیقه انجام شده است.
بااین‌حال، کمیته انضباطی اعلام کرده که ماهیت این اتفاق با پرونده دیدار سایپا - پیکان متفاوت است و تغییری در نتیجه بازی ایجاد نخواهد شد؛ چراکه علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری یک روز پس از بازی استقلال - پیکان در تاریخ 15 فروردین سال جاری در نامه‌‌ای به منصور قنبرزاده، سرپرست دبیر‌کل فدراسیون فوتبال، اعلام می‌کند که تعویض سوم پیکان حضور هم‌زمان دو بازیکن بوده است‌ اما چون یک بازیکن مصدوم از زمین خارج شد و داور وسط به‌دلیل نداشتن سیستم رادیویی متوجه نفر بعدی نشد و بازی را به جریان انداخت، به‌همین‌دلیل حق پیکان ضایع شده است.
شیخ دیاباته از ایران رفت
شیخ دیاباته مهاجم استقلال که در روزهای گذشته بسیار خبرساز بوده است، بعد از دیدار با نفت آبادان، تهران را ترک کرد تا چند روزی پیش خانواده‌اش باشد. به گزارش ورزش سه، این در حالی است که هفته گذشته شیخ دیاباته درخواست مرخصی چندروزه را به باشگاه ارائه کرد اما با مخالفت فرهاد مجیدی مواجه شد؛ هرچند گفته می‌شود او با هماهنگی به این سفر رفته و موفق شده سرمربی استقلال را قانع کند. دیاباته بار قبل که به مرخصی رفت، در بازگشت به ایران تأخیر داشت و بعد هم با اضافه‌وزن به تهران و تمرینات استقلال برگشت و همین مسئله سبب شده بود مجیدی با درخواست مرخصی او مخالفت کند.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها