|

خبر

بشار رسن به بازی مقابل ایران می‌رسد؟ هافبک نام‌آشنای تیم ملی فوتبال عراق با وجود آسیب‌دیدگی در دیدار برابر هنگ‌کنگ مشکلی برای رویارویی با ایران ندارد. به گزارش ایسنا و به نقل از بغدادالیوم، تیم ملی فوتبال عراق خود را آماده دیدار برابر ایران می‌کند. این دیدار قرار است امروز برگزار شود تا تکلیف تیم‌های صعود‌کننده از این گروه مشخص شود. هشام محمد، هماهنگ‌کننده رسانه‌ای تیم ملی فوتبال عراق قبل از این بازی گفت: همه بازیکنان آماده رویارویی با ایران هستند. این دیدار برای تعیین سرنوشت صدرنشین بسیار مهم است. او درباره وضعیت بشار رسن گفت: رسن در دیدار برابر هنگ‌کنگ آسیب‌دیدگی جزئی داشت، اما اکنون وضعیت او خوب است و جای نگرانی وجود ندارد. همه بازیکنان به استثنای علی فائز آماده رویارویی با ایران هستند. ما به‌دنبال پیروزی و صدرنشینی در این بازی هستیم و به نتایج دیگر گروه‌ها توجهی نداریم. در این گروه تیم ملی فوتبال عراق با 17 امتیاز در صدر قرار دارد و ایران با 15 امتیاز دوم است و برای صعود به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.

اسکوچیچ: دیداری سخت‌تر از ۳ بازی گذشته داریم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، تأکید کرد تیمش در مصاف با عراق کاری به‌مراتب دشوارتر از سه بازی اخیر خود خواهد داشت. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل عراق گفت: پیش از اینکه به بحرین بیاییم، می‌دانستیم که باید در چهار بازی سخت، پیروز از زمین خارج شویم. این مسئله روی ما فشار وارد می‌کرد و حالا از این چهار بازی، یکی باقی مانده است و فکر می‌کنم سخت‌تر از سه بازی گذشته باشد. او در ادامه افزود: جو تیمی ما خیلی خوب است و تیم خوبی داریم. هرچه داریم خواهیم گذاشت و از همه توانمان استفاده خواهیم کرد تا پیروز از زمین خارج شویم. برای عراق، بازیکنانش و کادر فنی این تیم احترام زیادی قائل هستم. عراقی‌ها مربی خوبی دارند و در مجموع تیم قابل احترامی هستند. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شناختش از ترکیب عراق و اینکه برخی بازیکنان این تیم بازی با ایران را از دست داده‌اند، تصریح کرد: درباره ترکیب عراق اطلاعات کاملی نداریم. همیشه وقتی یک بازیکن بازی می‌کند، یک بازیکن هم باید بیرون بنشیند. مطمئن هستم ترکیبی که برای بازی مقابل ما در زمین حاضر می‌شوند، بهترین ترکیب این تیم است. اسکوچیچ درباره شرایط تیمش گفت: درباره جو تیم، باید بگویم که جو خوبی بر تیم ما حاکم است و خیلی امیدواریم این جو را به بازیکنان داخل زمین منتقل کنیم. هنوز یک قدم از بازی‌های ما مانده است و باید بازی‌های گذشته را فراموش کنیم و کنار بگذاریم. همچنان یک قدم برای با موفقیت پشت‌سر‌گذاشتن این تورنمنت باقی مانده است.

پایان کار تیم دوومیدانی ایران با ۴ مدال و شکستن یک رکورد تیم ملی دوومیدانی ایران در مسابقات ترکیه موفق به کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز شد. به گزارش مهر، کار دوومیدانی‌کاران کشورمان در مسابقات بین‌المللی ترکیه با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره، دو مدال برنز، پنجمین سهمیه مسابقات جهانی جوانان و شکسته‌شدن رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر به پایان رسید. در ماده ۴۰۰ متر سجاد هاشمی مدال طلا را کسب و با ثبت حدنصاب ۴۵:۴۰ ثانیه پس از گذشت چهار سال توانست رکورد ملی کشورمان در این‌ ماده را که با ۴۵:۶۴ ثانیه در اختیار علی خدیور بود، ارتقا دهد. در ماده ۴۰۰ متر مانع دانیال بی‌باک با کسب مدال نقره موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد. همچنین مریم محبی در این ماده صاحب مدال برنز شد. در ماده ۱۰۰ متر بانوان حمیده اسماعیل‌نژاد مدال برنز را کسب کرد. در ماده ۲۰۰ متر بنیامین یوسفی حدنصاب حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها