|

امکان ثبت‌نام افراد مجرد در طرح قانون جهش تولید مسکن با یک شرط

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد امکان ثبت‌نام افراد مجرد در سامانه ثمن وجود دارد که در زمان تحویل واحد مسکونی، متقاضیان باید سند ازدواج خودشان را ارائه کنند.

امکان ثبت‌نام افراد مجرد در طرح قانون جهش تولید مسکن با یک شرط

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از امکان ثبت‌نام افراد مجرد در طرح قانون جهش تولید با یک شرط خبر داد.

عبدالجلال ایری با یادآوری این‌که بر اساس برنامه وزارت راه و شهرسازی سهمیه هر استان برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی کاملا مشخص شده و در مناطقی که زمین در محدوده شهرها وجود ندارد، شهرک های جدیدی احداث خواهند شد، اظهار کرد: در جلسه اخیر کمیسیون عمران مجلس، نمایندگان از وزیر راه در خواست تسهیل شرایط ثبت‌نام متقاضیان قانون جهش تولید مسکن را داشتند که وزیر با آن موافقت کرد.

وی افزود: وزیر راه در این جلسه اعلام کرد امکان ثبت‌نام افراد مجرد در سامانه ثمن وجود دارد که در زمان تحویل واحد مسکونی، متقاضیان باید سند ازدواج خودشان را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز در این‌باره گفته بود: وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون عمران قول داد شرایط را برای متقاضیان مسکن قانون جهش تولید تسهیل کند به گونه‌ای که حتی افراد مجرد هم امکان ثبت نام داشته باشند و هنگام تحویل مسکن عقدنامه و سند ازدواج خود را ارائه کنند. امیدواریم به زودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها