|

آیفون USB-C به حراج گذاشته شد

یک دانشجوی رباتیک از سوئیس، آیفون X خود را با یک پورت USB-C کاملاً فعال به دنیا نشان داد. همین تلفن در حال حاضر در eBay به حراج گذاشته شده است.

آیفون USB-C به حراج گذاشته شد

به گزارش جی اس ام آرنا، ماه گذشته، کن پیلونل، یک دانشجوی رباتیک از سوئیس، آیفون X خود را با یک پورت USB-C کاملاً فعال به دنیا نشان داد. همین تلفن در حال حاضر در eBay به حراج گذاشته شده است و اگر بخواهید می‌توانید آیفون USB-C خود را داشته باشید.

تا زمان نوشتن این خبر، قیمت این محصول به ۳۹۵۰ دلار رسیده است.

گوشی مورد بحث یک آیفون X ۶۴ گیگابایتی مشکی است و فقط با جعبه و بدون لوازم جانبی همراه است. پیلونل تذکر می‌دهد که نباید از آن به عنوان یک تلفن روزانه استفاده شود و نباید اطلاعات آن را بازیابی یا پاک کرد.

اگر می‌خواهید ببینید که چگونه این دستگاه به فرم نهایی خود رسیده است، پیلونل راهنمای کاملی را در حساب یوتیوب خود منتشر کرده است که جزئیات کل فرآیند را شرح می‌دهد.

کل پروژه منبع باز است و اگر می‌خواهید خودتان آیفون را با USB-C تغییر دهید، می‌توانید تمام دستورالعمل‌ها را در مخزن GitHub آن بیابید. آخرین، اما نه کم اهمیت‌ترین Pillonel گفت که او به سرهم کردن USB-C در آیفون‌ها ادامه خواهد داد و حتی به اضافه کردن یک رابط USB-C به یک جفت ایرپادز اشاره کرد که پروژه جالبی برای دنبال کردن خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها