|

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس اعلام کرد:

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان در سال 1401

نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده است.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان در سال 1401
نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس اظهار داشت: دولت و مجلس به عنوان یک اولویت اساسی و مهم به دنبال تأمین جان و نان مردم است که باید در حوزه به این مهم توجه ویژه‌ای گمارده شود و سر و سامان به وضعیت موجود داده شود که این مسئله جزو خصوصیات بارز یک دولت انقلابی است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون بسیار هوشمندانه عمل کرد و نسبت به ماه‌های گذشته ایمن‌سازی مردم به صورت قابل توجهی افزایش یافت و علاوه بر این مباحث از مباحث فرهنگی نیز غفلت نشده و هم‌اکنون به دنبال جلوگیری از رفتن جمعیت به سمت پیری است.

نیکزاد تصریح کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با تایید اکثریت مجلس در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان و کارکنان قرار می‌گیرد که به همین منظور در این زمینه اکثریت مجلس موافق حذف ارز هستند.

وی اظهار کرد: متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت برخی کالا‌های اساسی اقدامات لازم انجام یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که برخی فیش حقوقی نامتعارف دارند نیز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیاز است در راستای ساماندهی این وضعیت اقدامات لازم مبنای کار باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها