|

اسراییل: ایران نه فقط مشکل این رژیم بلکه تمام جهان است

وزیر خارجه رژیم اسرائیل گفت: بسیار مهم است که جهان بداند که ایران فقط مشکل اسرائیل نیست، برنامه هسته‌ای ایران باید متوقف شود.

اسراییل: ایران نه فقط مشکل این رژیم بلکه تمام جهان است

وزیر خارجه رژیم اسرائیل با ادعای اینکه ایران نه فقط مشکل این رژیم بلکه تمام جهان است، بار دیگر خواستار توقف کل ساختار برنامه هسته‌ای ایران شد.

در ادامه عجز و لابه‌های مقامات رژیم صهیونیستی به کشورهای غربی برای متوقف کردن مذاکرات هسته‌ای با ایران در وین، «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم مدعی خطر ایران برای تمام جهان شد.
به گزارش فارس، لاپید امروز (سه‌شنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت: «مذاکرات درباره توافق هسته‌ای [ایران] امروز در وین در حال انجام است. در هفته آینده مصاحبه‌های من در ۲۵ روزنامه به ۱۵ زبان مختلف در سراسر جهان منتشر خواهد شد».

وی در راستای سیاه‌نمایی درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و سیاست ایران‌هراسی ادعا کرد: «بسیار مهم است که جهان بداند که ایران فقط مشکل اسرائیل نیست، برنامه هسته‌ای ایران باید متوقف شود».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: «این پیام به میلیون‌ها نفر در توکیو و سئول خواهد رسید. در نیویورک و استکهلم. در پکن، پاریس، رم و برلین. در بلگراد، پراگ، لیسبون، منامه و لندن. ما در همه سطوح کار می‌کنیم و این پیام را به هر زبانی ترجمه می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که همه‌جا خطر و معنای ایران هسته‌ای را درک کنند».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها