|

اظهارات فرمانده ناجا درباره ماجرای ویدئوی دستگیری یک زن از سوی پلیس امنیت اخلاقی؛

علت دستگیری بدحجابی نبود

معاون اجتماعی پلیس پایتخت درباره کلیپ منتشر در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران توضیحاتی داد.

علت دستگیری بدحجابی نبود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جون، معاون اجتماعی پلیس پایتخت درباره کلیپ منتشر در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران توضیحاتی داد.

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران اظهار کرد: در پی اجرای دستور ویژه فرمانده ناجا مبنی بر کلیپ منتشر شده در فضای مجازی به دلیل دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است و زمان دستگیری ضمن توهین و پرخاشگری، از دستور پلیس تمرد و سرپیچی کرده است که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص شیوه دستگیری متهم بیان کرد: البته رفتار مامور در صحنه، غیرحرفه‌ای بوده و اینگونه برخورد‌ها مورد تایید نمی‌باشد و با شخص مذبور نیز برخورد لازم صورت گرفته است.

گفتنی است که چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی منتشر شد که در آن فیلم خانمی توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی سوار بر خودور ون پلیس شده و به دلیل ممانعت از انجام این کار توسط این فرد، برداشت‌های متفاوتی از این صحنه توسط کاربران در فضای مجازی مطرح شد و در ادامه فرمانده ناجا نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار سریع رسیدگی به آن شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها