|

کشف 38 کیلو تریاک در شمال پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد.

کشف 38 کیلو تریاک در شمال پایتخت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و افزود: در این عملیات 38کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: مدتی قبل اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک یکی از مواد فروشان پایتخت در مناطق شمالی تهران به پلیس ارائه و بدین جهت اکیپی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: عوامل این پایگاه طی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت متهم در یکی از محلات شمال پایتخت شدند به همین منظور مقدمات دستگیری و برخورد قانونی با این فرد در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله با هماهنگی قضایی مجوز ورود به مخفیگاه متهم صادر شد و تیم عملیاتی پلیس به مخفیگاه وی اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در حالیکه در مخفیگاه خود اقدام به تهیه و بسته بندی مواد مخدر تریاک می کرد در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و 38 کیلو مواد مخدر تریاک از وی کشف شد و در ادامه به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به سوداگران مرگ هشدار داد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است برابر قانون با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی نیز دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به مجرمان حوزه مواد مخدر اولتیماتوم می دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می سپارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها