|

بازداشت 4 سارق حرفه‌ای در درگیری با مأموران در غرب تهران

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد گفت: مأموران کلانتری با ایجاد طرح مهار و در یک تعقیب و گریز طولانی چهار سارق حرفه‌ای را در یک درگیری تن به تن درحالیکه روی پلیس چاقو کشیده بودند، بازداشت کردند.

بازداشت 4 سارق حرفه‌ای در درگیری با مأموران در غرب تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد از بازداشت چهار سارق حرفه‌ای در درگیری تن به تن با مأموران این کلانتری خبر داد.

سرهنگ حمید کلانتری با اعلام خبر بازداشت چهار سارق حرفه‌ای در غرب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت سه بامداد روز گذشته، واحدهای گشت انتظامی در غرب تهران فعال بودند که مأموران کلانتری 138 جنت‌آباد به یک دستگاه پراید با پلاک مخدوش مشکوک شدند و دستور توقف خودروی مذکور را صادر کردند.

رئیس کلانتری 138 جنت‌آباد افزود: متهمان بلافاصله پس از مشاهده مأموران پلیس متواری شدند که مأموران کلانتری با ایجاد طرح مهار و در یک تعقیب و گریز طولانی چهار سارق حرفه‌ای را در یک درگیری تن به تن درحالیکه روی پلیس چاقو کشیده بودند، بازداشت کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان، لوازم سرقت همراه با اموال مسروقه از جمله دلار و طلا کشف و به کلانتری 138 جنت‌آباد منتقل شد.

به گفته وی، این چهار متهم 25 تا 30 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات از منازل شهروندان مخصوصاً در غرب تهران اعتراف کردند.

کلانتری خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها