|

دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و مسلحانه از شهروندان در یکی از محله‌های شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ شهرستان اهواز با اقدامات فنی و پلیسی، سارقان مسلح را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند گفت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری طلاجات، تعدادی دستگاه ماینر، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به دو فقره سرقت مسلحانه، دو فقره سرقت به عنف و پنج فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست که هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها