|

دستگیری جناب سروان قلابی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک دستگاه خودروی پراید با به همراه سرنشین مشاهده شدند که در ادامه مشخص شد افراد با دست‌کاری در پلاک خودرو ارقام آن را تغییر داده‌اند.

دستگیری جناب سروان قلابی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری جاعلی خبر داد که با فریب شهروندان اقدام به سرقت از آن ها می کرده است.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در حاشیه اجرای طرح ایست و بازرسی مشترک عوامل کلانتری ۱۳۱ شهرری و بسیج، یک دستگاه خودروی پراید با به همراه سرنشین مشاهده شدند که در ادامه مشخص شد افراد با دست کاری در پلاک خودرو ارقام آن را تغییر داده‌اند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور توسط ماموران متوقف شد، گفت: در ادامه راننده ابتدا خود را به عنوان کارکنان یکی از نیرو‌های نظامی معرفی کرد و کارت شناسایی با این مضمون به ماموران ارائه داد، پس از بررسی های بیشتر یک دست لباس با درجه سروانی از داخل خودروی مذکور کشف شد که فرد مدعی شد که لباس مورد نظر متعلق به اوست.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد که کارت شناسایی ارائه داده شده توسط این فرد جعلی است و وی قصد فریب ماموران را دارد، لذا متهم دستگیر و به کلانتری ۱۳۱ شهرری منتقل شد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم سرقت‌های متعددی با شیوه جعل عنوان علیه شهروندان انجام داده است که برای بررسی بیشتر موضوع متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجعه قضایی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها