|

فوت دو نفر در تصادف مرگبار اتوبان تهران-قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران_قم، مقابل تیر ۱۸۰، رو به روی شهرک جلالیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که منجر به فوت دو نفر شد.

فوت دو نفر در تصادف مرگبار اتوبان تهران-قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه تصادف که منجر به فوت دو نفر در اتوبان تهران_قم شد، خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:ساعت ۳:۲۰ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران_قم، مقابل تیر ۱۸۰، رو به روی شهرک جلالیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد:در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با یک سرنشین آقا به دلیل نامشخصی از عقب با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با سه نفر سرنشین، یک آقا و دو خانم برخورد کرد. پیش از رسیدن راننده‌های هردو خودرو خارج شده بودند، ولی داخل خودرو ۲۰۶ یک آقا ۲۰ ساله و یک خانم ۶۰ ساله محبوس شده بودند.

ملکی گفت:آتش نشانان ایمن سازی را انجام دادند و با تجهیزات هیدرولیکی خودرو را برش دادند و هردو نفر را خارج کردند، ولی متاسفانه مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده اند. محل برای بررسی بیشتر تحویل عوامل راهور شد و در ساعت ۳:۵۶ عملیات به پایان رسید. حتما در این روز‌ها با سرعت مطمئن رانندگی کنید و در بارندگی با احتیاط برانید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها