|

حادثه ای تلخ برای کودک 12 ساله از انفجار ناگهانی باتری در زباله

یک کودک ۱۲ ساله هندوستانی بر اثر انفجار ناگهانی باتری تلفن همراه دچار جراحت شدید شد.

حادثه ای تلخ برای کودک 12 ساله از انفجار ناگهانی باتری در زباله

اشتباه یک کودک ۱۲ ساله در استفاده از یک باتری فرسوده حادثه‌ای تلخ رقم زد.

یک کودک ۱۲ ساله هندوستانی بر اثر انفجار ناگهانی باتری تلفن همراه دچار جراحت شدید شد. این نوجوان این باتری موبایل فرسوده را در میان زباله‌ها پیدا کرده بود. این اتفاق زمانی رخ داد که این پسر که نامش «افضل» اعلام شده تلفن همراه خود را برای انجام شارژ به برق وصل کرد. پس از وصل شارژر به تلفن همراه ناگهان انفجار شدیدی رخ داد. در حالی که تعدادی از قطعات تلفن همراه به اطراف پرتاب شد برخی از آن نیز مانند گلوله به بدن این پسر برخورد و ایجاد جراحت شدید کرد. این اتفاق در یکی از مناطق ایالت شمالی مادهیا پرادش هند رخ داد.

بنا به گفته رسانه‌های محلی هند این کودک در حال بازگشت به خانه بود که یک باتری تلفن همراه را در میان زباله‌ها پیدا کرد. او به محض رسیدن به خانه باتری را روی تلفن همراه خود قرار داد و موبایلش را به شارژر وصل کرد. مادر این کودک پس از شنیدن صدای شدید انفجار و فریاد فرزندش خود را به اتاق او رساند و او را در حالی که غرق خون بود مشاهده کرد. در ادامه همسایگان نیز به کمک این زن شتافتند و این کودک به بیمارستان منتقل شد.

پزشکان پس از معاینه افضل اعلام کردند که تعدادی از قطعات باتری شکم این نوجوان را سوراخ کرده و حتی با نفوذ به کبد وی موجب خونریزی شدید شده است. او همچنین از ناحیه ریه، دست، پا، دهان، سینه نیز دچار جراحت شده است. هنوز برند این باتری تلفن همراه اعلام نشده است.

گفتنی است؛ در حالی که این کودک تحت مراقبت پزشکی قرار دارد وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها