|

مجلس میزبان ۸ وزیر می شود

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته میزبان ۸ نفر از اعضای کابینه دولت برای ارائه گزارش‌های مربوط به وزارتخانه‌های‌شان به نمایندگان خواهند بود.

مجلس میزبان ۸ وزیر می شود

به گزارش روابط عمومی مجلس، کمیسیون‌های اصل نود، بهداشت، صنایع، عمران مجلس فردا (یکشنبه) به ترتیب میزبان وزرای علوم، بهداشت، نفت و راه و شهرسازی به منظور ارائه گزارش در حوزه‌های دانشگاه‌ها، بهداشت و درمان، نفت و انرژی، قانون جهش رونق تولید و حمل و نقل به اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس خواهند بود.

روز یکشنبه به مناسبت هفته ناجا، پلیس امنیت اقتصادی گزارشی را درباره مسائل اقتصادی پلیس امنیت به کمیسیون اقتصادی ارائه خواهد داد.

همچنین معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور میهمان کمیسیون کشاورزی مجلس است و روز دوشنبه وزیر نیرو با حضور در کمیسیون عمران درباره تامین آب شرب در استان‌هایی که دارای تنش آبی هستند گزارشی را ارائه خواهد کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس صندوق بازنشستگی این سازمان روز سه شنبه میهمان کمیسیون اجتماعی مجلس خواهند بود.

کمیسیون‌های اقتصادی، بهداشت و درمان، عمران، فرهنگی، کشاورزی و برنامه و بودجه مجلس به ترتیب میزبان وزرای نیرو، تعاون، صمت، ورزش و جوانان، راه و جهاد کشاورزی خواهند بود.

همچنین روز سه شنبه نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون کشاورزی با حضور رئیس بنیاد شهید و ایثارگران برگزار خواهد شد.

کمیسیون عمران هم روز سه شنبه با حضور شهردار تهران به بررسی برنامه‌های این سازمان در راستای بافت‌های فرسوده و موضوع حمل و نقل شهری خواهد پرداخت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها