|

سید ناصر موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

بحران آب آتش زیر خاکستر است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: احیای حوضه آبریز زاینده رود از ضروریات است. بحران آب آتش زیر خاکستری است که اگر به آن توجه نکنیم پشیمان خواهیم شد.

بحران آب آتش زیر خاکستر است

به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی، امروز (دوشنبه_ ۱۹ مهرماه) در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی هر روز در گوشه و کنار کشور در دفاع از امنیت مردم شهید می دهد. باید ارزش های این نیروی مردمی را بیشتر بدانیم و مشکلات آنان را دریابیم.

وی افزود: لزوم هماهنگی کامل استاندار با مدیریت جدید استان با علما و نماینده ولی فقیه است چراکه استاندار اصفهان از قدیم یک استان عالم پرور بوده است و هم اکنون نیز علمای زیادی را در حوزه های علمیه داریم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: امیدواریم استاندار جدید با کار جهادی مشکلات این استان را حل کند تا در مراسم پایان خدمت ایشان از خدمات ویژه او بگوییم. استاندار باید برای تولیدکنندگان و صنعتگران ارزش قائل باشد و به مردم احترام خاص بگذارد. نباید در ظاهر شعار مردمی بودن بدهیم‌ بلکه باید در عمل مردمی باشیم.

موسوی لارگانی ادامه داد: از وزیر کشور درخواست داریم معضلات استان اصفهان که مهمترین آن کمبود آب است را دریابند. احیای حوضه آبریز زاینده رود از ضروریات است چراکه اگر آب داشته باشیم بیکاری نخواهیم داشت. بحران آب آتش زیر خاکستری است که اگر به آن توجه نکنیم پشیمان خواهیم شد.

وی افزود: استان اصفهان می تواند ۱۰ برابر نفت برای کشور درآمد داشته باشد. فرونشست زمین میراث اصفهان را دارد از بین می برد که ناشی از سوء مدیریت است. در هیات دولت به این موضوع توجه کنید.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: استاندار جدید با تمام توان برای احیای زاینده رود تلاش کند. اگر به مردم خدمت نکنیم این پست ها هیچ ارزشی ندارد. انتخاب مدیران جسور و کاردان و عدم توجه به نگاه های حزبی ضروری است. در مجمع نمایندگان استان آمادگی کامل خود را برای همکاری با استاندار جدید اعلام می کنیم.

موسوی لارگانی کفت: مجلس فعلی حمایت بی سابقه ای از دولت ابراهیم رئیسی کرده است و از پتانسیل ارزشمند اصفهان باید بهره ببریم. در مجمع نمایندگان استان با ۱۳ وزیر جلسات مختلف داشته ایم . استان اصفهان فقط کلانشهر اصفهان نیست و باید محرومیت استان را فریاد بزنید.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مارک برخورداری را به این استان چسبانده اند. اصفهان بودجه ۱۰ استان را تامین می کند اما کمترین بودجه را به استان اصفهان می دهند. مدیرانی را انتخاب کنید که هدفشان حفظ صندلی نباشد. ۱۳۰۰ میلیارد تومان را در بودجه برای استان ها می خواستند تقسیم کنند که فقط ۱۳ هزار میلیارد تومان را برای استان اصفهان در نظر گرفتند. ۹۷ درصد راه های روستایی استان آسفالت شده است و استاندار جدید باید تلاش خود را برای مبارزه با فساد صرف کند.

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها