|

مجلس میزبان ۱۱ وزیر می شود

نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس هفته آینده میزبان ۱۱ وزیر و نیز معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواهند بود.

مجلس میزبان ۱۱ وزیر می شود

نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس هفته آینده میزبان ۱۱ وزیر و نیز معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواهند بود.

طبق اعلام مجلس شورای اسلامی، کمیسیون فرهنگی مجلس یکشنبه با هم اندیشی و اخذ نظرات اعضای این کمیسیون درباره تشکیل جلسه شورای عالی فرهنگ عمومی در استان‌ها به ریاست محمدباقر قالیباف و وزیر ارشاد تشکیل جلسه می‌دهد.

همچنین وزیر صمت در این روز به کمیسیون‌های اصل ۹۰ و برنامه و بودجه درباره واردات کالا‌های لوکس از جمله گوشی‌های آمریکایی و کنترل قیمت‌ها، تولید و تراز تجاری به نمایندگان توضیح خواهد داد.

کمیسیون‌های مجلس از جمله اقتصادی، امنیت ملی و کشاورزی به ترتیب روز یکشنبه میهمان معاون اقتصادی رئیس جمهوری برای ارائه برنامه‌های اقتصادی دولت، وزیران دفاع، نیرو، ارتباطات، کشاورزی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور بررسی مصوبات سفر اخیر مسئولان به مناطق زلزله زده خوزستان (شهرستان اندیکا) است.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیز در این روز با حضور در قوه قضاییه دیداری با رئیس دستگاه قضا خواهند داشت.

روز دوشنبه نیز در کمیته‌ای مشکلات شرکت‌های تولیدی و بازرگانی صادرکننده به ترکمنستان در قالب تهاتر گازی بررسی می‌شود.

کمیسیون آموزش و تحقیقات هم در این روز میزبان وزیر علوم بوده و کمیسیون اجتماعی نیز از وزیر ورزش و جوانان به منظور ضرورت بازنگری در قانون تسهیل ازدواج جوانان دعوت به عمل آورده است.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس سه شنبه نیز روز پرترافیکی را پیش رو دارند. وزیر نفت به منظور گزارش آخرین وضعیت صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و آخرین وضعیت سرمایه گذاری در این بخش و ارائه گزارش این وزارتخانه درباره رعایت احکام قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر در بخش نفت و فرآورده‌های آن در بورس انرژی سه شنبه میهمان کمیسیون اقتصادی است.

در همین روز وزرای کشور و میراث فرهنگی به ترتیب میهمان کمیسیون‌های امور داخلی کشور و شورا‌ها و نیز کمیسیون فرهنگی خواهند بود.

همچنین با حضور وزیر نیرو موضوع انتقال آب بین حوزه‌ای در کمیسیون کشاورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس گزارشی از عملکرد این سازمان به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها