|

پدافند غیرعامل مانع از آسیب رسیدن به پالایشگاه نفت تهران شد

استاندار تهران گفت: در حمله سایبری که برای پمپ بنزین‌های کشور رخ داد، پدافند غیرعامل پالایشگاه نفت تهران مانع از آسیب رسیدن به این مجموعه شد.

پدافند غیرعامل  مانع از آسیب رسیدن به پالایشگاه نفت تهران شد
به گزارش میزان، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری گفت: در حمله سایبری که روز‌های گذشته برای پمپ بنزین‌های کشور رخ داد، پدافند غیرعامل پالایشگاه نفت تهران مانع از آسیب رسیدن به این مجموعه شد.

وی تصریح کرد: در پالایشگاه نفت نیز طرح‌های توسعه‌ای در راستای کاهش آلودگی هوا پیش بینی شده است که بنا شد در همین راستا اختلاف نظر موجود با محیط زیست حل شود.
استاندار تهران با اشاره به اینکه رئیس جمهور به شهرستان‌های تهران سفر می‌کند، گفت: صبح دیروز به اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این استان، دیداری با رئیس جمهوری داشتیم تا علاوه بر آن برنامه سفر آیت الله رئیسی به شهرستان‌های استان نیز هماهنگ شود.

وی افزود: عمده مشکلات مطرح شده مربوط به شهرستان‌های اطراف تهران از جمله موضوع حمل و نقل، آب کشاورزی، حریم شهرها، آلودگی هوا و محیط زیست بود.

منصوری گفت: رئیس جمهوری برای تعدادی از مسائل در همان جلسه دستوراتی را صادر کرد و برای تعدادی دیگر نیز خواستار طرح در کارگروه‌های تخصصی با حضور وزرا و نهاد‌های مسئول شد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری وعده داد که برنامه بازدید را به استان تهران برای شهرستان‌ها هماهنگ کند و پیش از این سفر مسائل استان کارشناسی، جمع بندی و طرح شود.

وی در پایان گفت: زمان این سفر بستگی به پیشنهاد ما و هماهنگی با معاونت اجرایی رئیس جمهوری دارد که هماهنگ می‌کنیم و اطلاع می‌دهیم.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها