|

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: جوانان سلحشور ایران در همه صحنه‌ها به ویژه جنگ تحمیلی تا پای جان ایستادند و خط سازش با آمریکا را با تسخیر لانه جاسوسی به باد دادند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند

به گزارش ایسنا، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به خباثت دشمنان ایران که منافع مردم را هدف قرار داده اند، گفت: تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی بین دولت و ملت تبدیل شد.

اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه سخن می گفت، اظهار کرد: حضور میدانی رئیس جمهور و واکنش سریع پدافند غیرعامل و نیز زحمتکشان وزارت نفت تهدید سایبری را دفع کرد.

نتیجه هوشیاری مردم

وی اضافه کرد: هوشیاری مردم، عملیات سایبری دشمن را که می خواست در روند توزیع سوخت و حمل و نقل اختلال به وجود آورد، خنثی کرد.

بادامچیان با بیان اینکه دولت در برابر این حمله رو سفید از میدان بیرون آمد و در مدت کوتاهی کارها روال خود را پیدا کرد، گفت: اطلاع‌رسانی به موقع صدا و سیما جلوی سوءاستفاده دشمن را گرفت. دشمنان باید بدانند که ملت ایران عامل اصلی این توطئه ها را شناخته و اجازه سوء استفاده به آنان را نمی دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نیز روز بسیج دانش آموزی و شهادت شهید محمد حسین فهمیده گفت: بیش از نیم قرن است که ملت ایران در برابر مظالم آمریکا و غرب ایستاده است و شجاعانه در این هماورد پیروز میدان بوده است.


آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند


وی ادامه داد: جوانان سلحشور ایران همانند شهیدان امانی، بخارایی، صفار هرندی و نیک نژاد با تأسی به شهدای کربلا با زعامت امام خمینی(ره) زیر بار ننگ کاپیتولاسیون نرفتند و در راه عظمت اسلام و عزت ملت ایران در همه صحنه‌ها به ویژه جنگ تحمیلی تا پای جان ایستادند و خط سازش با آمریکا را با تسخیر لانه جاسوسی به باد دادند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.


تقدیم ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به انقلاب اسلامی


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست دست‌اندرکاران بزرگداشت شهدای استان زنجان اظهار داشت: فقط در استان زنجان، مردم قهرمان آنجا ۳۵۳۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر عمومی را با نام شهیدان سلحشور خود مزین کردند.


وی افزود: این انقلاب به همت ملت شهید پرور ایران بنا شده است و تا قیام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پا برجا خواهد بود.


انتظار مردم از گفتگوهای هسته‌ای


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در مورد آغاز گفت‌وگوهای تیم جدید هسته‌ای در بروکسل گفت: دولت باید ارزیابی درستی از مذاکرات هسته‌ای دولت گذشته تحت عنوان برجام داشته باشد.


وی تصریح کرد: انتظار مردم از گفتگوهای هسته‌ای این است که همه تحریم‌های ظالمانه برداشته شود، راستی‌آزمایی گردد و طرف غربی متعهد شود روی قول و قرارهای خود بایستد.


بادامچیان تاکید کرد: به غیر از این سه حالت انجام هرگونه گفتگویی بی حاصل و لغو است زیرا بیش از دو دهه است که تجربه این نوع مذاکره و گفتگوها نتیجه ای برای ایران نداشته است چرا که آمریکا و همدستانش در پی امتیاز گیری هستند و ایران امتیاز دهنده نیست و آمریکا که این امر را می‌داند باید یقین کند که به ایران امتیاز بدهد.


وی ادامه داد: دولت برنامه های خوبی برای بی اثر کردن تحریم ها در سیاست خارجی و داخلی و سامان دادن به اوضاع اقتصاد کشور طراحی کرده است تا سرنوشت اقتصاد کشور به گفتگوهای هسته ای پیوند نخورد.


وی اضافه کرد: گسترش روابط خارجی با همسایگان و دیگر بلوکهای قدرت در جهان مانند هند، چین، روسیه و برخی کشورهای آمریکای لاتین راه‌های ممکن و در دسترس است.


هشتمین سالگرد رحلت مرحوم حبیب الله عسگراولادی


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به ایام هشتمین سالگرد رحلت مرحوم حبیب الله عسگراولادی گفت: آقای عسگراولادی حق بزرگی به گردن انقلابیون دارد. وی در دهه چهل پا به پای انقلابیون در نهضت امام خمینی(ره) حضور داشت.


وی افزود: بیانیه و نطق شجاعانه امام خمینی(ره) در چهارم آبان 1343 درباره کاپیتولاسیون توسط موتلفه اسلامی در سراسر کشور توزیع شد و زمانی که رژیم ستمشاهی امام(ره) را تبعید کرد، موتلفه با کمک یاران خود با اجرای حکم الهی درباره حسنعلی منصور نخست وزیر وقت، پاسخ شرارت های رژیم شاه را در حدی که در تاریخ مقاومت ملت ایران ثبت شود، داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها