|

انتقاد رئیسی به روند انتصابات در دولت سیزدهم

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در مجموع باید گفت انتقاد خاصی نسبت به دولت نبوده مگر در روند انتصابات. از این رو انتظار این است سیاست هایی که دولت اتخاذ کرده است منتج به نتیجه شود.

انتقاد رئیسی به روند انتصابات در دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی طلایی از چهره های سیاسی اصولگرا اظهار کرد: آقای رییسی هم در بخشی از اظهاراتش نشان داده که ممکن است خودشان نسبت به برخی از انتصابات، نظراتی داشته باشند که به طور طبیعی با ایماء و اشاره به آن می‌پردازند که در واقع مخاطبان این انتقادات باید متوجه این موضوع شوند که آقای رییسی نسبت به عملکرد آنها نقد دارد.

مرتضی طلایی از چهره های سیاسی اصولگرا درباره انتقادات به عملکرد ابراهیم رییسی گفت: در مجموع باید گفت انتقاد خاصی نسبت به دولت نبوده مگر در روند انتصابات. از این رو انتظار این است سیاست هایی که دولت اتخاذ کرده است منتج به نتیجه شود.

او افزود: آقای رییسی هم در بخشی از اظهاراتش نشان داده که ممکن است خودشان نسبت به برخی از انتصابات، نظراتی داشته باشند که به طور طبیعی با ایماء و اشاره به آن می‌پردازند که در واقع مخاطبان این انتقادات باید متوجه این موضوع شوند که آقای رییسی نسبت به عملکرد آنها نقد دارد.

طلایی ادامه داد: افکار عمومی باید بدانند که رییس جمهور با هیچ کس، عهد اخوت نبسته است و اگر نیاز باشد یک سال نشده، تغییراتی می تواند انجام دهد و لازم نیست که زمان بگذرد. بنده نشانه های امیدوارکننده ای را از تصمیمات و صحبت‌های رییس جمهور دریافت می کنم که بیانگر اشراف به مسائل کشور و حرکت مدبرانه و عاقلانه است برای اینکه کشور از حواشی و بحران عبور کند.

این چهره سیاسی اصولگرا در ادامه عنوان کرد: همه ما باید بپذیریم که کشور در یک بحران اقتصادی و به تبع آن بحران اجتماعی و فرهنگی و ... است. این واقعیتی است که نمی توان آن را انکار کنیم، این عملکردی است که از دوران گذشته به ارث رسیده است و موجب این وضعیت درکشور شده است. دولت مستقر شرایط کشور را درک کرده و بدین گونه نیست که با به گردن انداختن این و آن، فرار روبه جلو کند بلکه به دنبال حل مشکلات است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها