|

امام جمعه موقت اصفهان:

دشمن زنان را به بهانه بهداشت به سمت آرایش می کشاند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن گاهی به بهانه تمیزی و بهداشت، زنان و دختران را به سمت آرایش تشویق می‌کنند که سبب فروپاشی خانواده‌ خواهد شد.

دشمن زنان را به بهانه بهداشت به سمت آرایش می کشاند
امام جمعه موقت اصفهان گفت: بدون شک جامعه نیاز به امنیت دارد لذا نباید مطالبات مردم به تاخیر بیافتد زیرا این خواسته‌ها به حق است ؛ مسوولان باید به مطالبات مردمی اهمیت دهند و پیگیر حل مشکلات باشند.
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، افزود: مردم صاحب انقلاب هستند و گاه مطالبات به حقی دارند اما راه بیان و رفع خواسته‌ها تجمع نیست زیرا در عبور و مرور مردم اختلال ایجاد و باعث اذیت دیگران می‌شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: گاهی مردم مطالبات به حقی دارند اما راهکار آن تجمعات نیست چرا که این تجمعات موجب ضرر به مردم و مختل شدن رفت‌ و آمد مردم و همچنین موجب سوءاستفاده دشمنان می‌شود. دشمنان نه طرفدار مردم و نه طرفدار نظام هستند بلکه در خارج از کشور نشسته‌ و به دنبال اختلال و ناامنی در جامعه هستند.

مهدوی اضافه کرد: رییس جمهوری روز گذشته در تشییع شهدا همه را به امید توصیه کردند، راه امید به مردم دو چیز است اول اینکه مسوولان با تمام وجود به مردم خدمت کنند و دوم آنکه مدیران نباید جناحی انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: در عزل و نصب مدیران باید دقت شود زیرا در برخی از آن‌ها شکایت‌هایی به دست ما می‌رسد بنابراین باید مدیران لایق و شایسته مورد ضمن تجلیل و تقدیر مورد استفاده قرار بگیرند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حیات جامعه منوط به زنده بودن افکار نخبه‌های آن جامعه است، افزود: بر همین اساس مسوولان باید در شعارها و اقدامات خود دقت کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه بیان حقایق به مردم سبب استقامت نظام می‌شود گفت: نماز جمعه و صدا وسیما از ابزار مناسب بیان حقایق به شمار می‌روند، وقتی مردم هوشیار باشند دشمن نمی‌تواند نفوذ کند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب مانند یک کوه ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است اثبات کنیم تا پای جان در راه ایشان ایستاده‌ایم ما معتقدیم افراد انقلابی و بسیجی حافظ نظام هستند و خواهند بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر توجه به فرامین الهی در قالب رعایت واجبات و ترک محرمات، اظهارداشت: این روزها دشمن می‌کوشد به بهانه‌های گوناگون ایمان مردم را ضعیف کند و جوان‌ها را به کفر و الحاد سوق دهد.

مهدوی اضافه کرد: هدف دشمن از این اقدامات این است که هویت نظام اسلامی را از ما بگیرد و یکی از حربه‌های آنان تضعیف ایمان زنان است به این معنا که با حربه رعایت تساوی حقوق، زنان را به روابط نامشروع سوق می‌دهند.

وی افزود: دشمن گاهی به بهانه این که حجاب یک امر شخصی است، مانع نهی از منکر می‌شود و به بهانه اینکه بانوان نیاز به ورزش دارند، نقشه می‌کشند و گاهی به بهانه تمیزی و بهداشت، زنان و دختران را به سمت آرایش تشویق می‌کنند که سبب فروپاشی خانواده‌ خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه یک از نقشه‌های دشمن تکثر در دین است گفت: آنان این گونه می‌گویند که حق یکی نیست تا بتوانند خود را ضمیمه حق کنند و گاهی با پوشاندن لباس حق به باطل سعی می‌کنند باطل را به خورد جامعه دهند.

آیت الله مهدوی ادامه داد: دشمن با ایجاد تحیر در ذهن جوانان در راه ایمان اختلال ایجاد می‌کند و با ایجاد یاس در ناکارآمدی اسلام و نظام و گاهی با تغییر در ذائقه و ذهن مردم شماری از مردم را پیروان خود تلقی می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها