|

احمد وحیدی، وزیر کشور:

نگران ایجاد گرفتاری ناشی از شیوع امیکرون در کشور هستیم

وزیر کشور گفت: این‌ نگرانی که این بیماری برای مردم کشور گرفتاری ایجاد کند وجود دارد اما امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم نیاز به اعمال محدودیت های جدید نباشد.

نگران ایجاد گرفتاری ناشی از شیوع امیکرون در کشور هستیم

احمد وحیدی روز دوشنبه در‌حاشیه مراسم‌ تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه این مطلب را در جمع خبرنگاران در واکنش صحبت های مطرح شده مبنی بر الحاق بخشی از استان کرمانشاه به استان ایلام‌ اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به استقبال مطلوب از بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه اشاره کرد و‌گفت: ایشان تجربیات خوبی در بخش اجرا دارند و انتظار داریم که مردم ایشان را در سمت جدید همراهی کنند.

وزیر کشور گفت: امیری‌مقدم از ابتدا نیز برای استانداری کرمانشاه مطرح بود و پست های دیگری نیز در وزارت کشور برای حضور ایشان در نظر داشتیم اما تمایل مردم کرمانشاه برای بهره مندی از استانداری بومی ما را بر آن داشت که ایشان به سمت استانداری کرمانشاه بر گزینیم.

وحیدی تاکید کرد: مشکلات مردم از جمله بیکاری باید در این مدت بر طرف شود و اشتغالزایی به عنوان یک اولویت دنبال شود.

وی افزود:مردم استان کرمانشاه همان طور در دوران دفاع مقدس و زلزله در کنار هم ایستادند باید در دوران سازندگی نیز با یکدیگر همگام این استان را به سمت پیشرفت حرکت دهند.

وزیر‌کشور گفت: با تاکید بر اینکه مرزها باید اباد شوند گفت: معیشت مرزنشینان برای ما بسیار مهم است؛ پایانه های مرزی باید بیشتر از گذشته فعال باشند.

وحیدی عنوان کرد: با داشتن پنج نقطه مرزی موقعیت توسعه به خوبی در استان کرمانشاه فراهم است از سوی دیگر این استان محل عبور زوار اربعین محسوب می شود که باید این موضوع در زندگی مردم تاثیر خود را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود جوانان را موتور محرک کشور دانست و گفت: یکی از وظایف استانداران این است که با بکار گیری جوانان زمینه جوشش و نوآوری را در کشور فراهم کنند.

وزیر‌ کشور همچنین در‌ رابطه با شیوع نوع جدید ویروس کرونا به نام اومیکرون در کشور گفت: این‌ نگرانی که این بیماری برای مردم کشور گرفتاری ایجاد کند وجود دارد اما امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم نیاز به اعمال محدودیت های جدید نباشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها