|

پخش سریال «تب‌سالی» به زودی از شبکه 5 سیما

نگارش سریال «تب سالی» نزدیک به یک‌ سال است که در حال انجام است و پس از بازنویسی‌ها ۲۰ قسمت سیناپس نهایی شده است.

پخش سریال «تب‌سالی» به زودی از شبکه 5 سیما

سریال «تب‌سالی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین‌حسینی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.

این سریال در ۲۶ تا ۳۰ قسمت به نویسندگی مرجان اشرفی‌زاده و سمانه نامدار درباره زیست دوران کرونا با تمرکز بر پزشکان و پرستاران و با محوریت ابعاد مختلف کرونا در یک بیمارستان تولید و در آن به شهدای سلامت اشاره خواهد شد.

نگارش سریال «تب سالی» نزدیک به یک‌ سال است که در حال انجام است و پس از بازنویسی‌ها ۲۰ قسمت سیناپس نهایی شده است.

مرجان اشرفی‌زاده کارگردان و نویسنده این سریال درباره شرایط تولید «تب سالی» گفت: سریال «تب سالی» کار بسیار سنگینی است که در واقع در دو بخش تولید خواهد شد. یک بخش این سریال متمرکز در بیمارستان و فضای بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی است. فعالیت در خط مقدم پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در حال خدمت رسانی به مردم هستند، به تنهایی کار بسیار سنگینی است.

وی افزود: بخش دوم سریال، به داستان زندگی بیماران و افرادی که برای بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کنند، می‌پردازد. می‌خواهیم با همراه شدن با آن‌ها قصه‌های متفاوتی را که شرایط کرونا بر زندگی مردم ایجاد کرده است، نمایش دهیم.

اشرفی زاده درباره موقعیت‌های حساس این سریال بیان کرد: «تب سالی» کاری با موقعیت‌های فراوان و شخصیت‌های متفاوت است. چون این سریال روایتگر دو سال سخت و نفس گیر گذشته است که ترس از ابتلا به ویروس کرونا در زندگی همه ما نقش داشته و جزئیات متنوعی را ایجاد کرده که به تصویر کشیدن آن‌ها سخت و سنگین است.

این کارگردان اضافه کرد: ما منتظریم تلویزیون شرایطی را فراهم کند که امکان ساخت این سریال، با کیفیت بالا فراهم شود. من و سید امیر پروین‌حسینی، تهیه کننده سریال، تمایل به تولید سریال بی‌کیفیت نداریم و تمام تلاش مان این است که متنی که نوشته شده و تائید گرفته را تهیه و تولید کنیم.

مرجان اشرفی زاده مطرح کرد: شرایط کار در حال حاضر مطلوب است، توانسته ایم، ۲۰ قسمت از ۲۶_۳۰ قسمت سریال را برای پیش تولید آماده کنیم. متن کامل فیلمنامه‌ها هم در حال نگارش است و ما منتظر فراهم شدن شرایط تولید هستیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم شرایط مالی سازمان صدا و سیما حمایت‌های خودش را برای ساخت این سریال به نحوی پیش ببرد که بتوان یک سریال با کیفیت و در خور زحمات کادر درمان و مردم را در این دو سال کرونایی ساخت.

محمد کفیلی

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها