|

ساخت متفاوت‌ترین مستند مردم‌شناسی ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

ساخت متفاوت‌ترین مستند مردم‌شناسی ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

گروه هنر :ساخت مستند بلند سینمایی«ایران‌زاد» به نویسندگی و کارگردانی مجید عزیزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد .

به گزارش مدیر رسانه‌ای این پروژه، مستند بلند سینمایی «ایران‌زاد» به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی مجید عزیزی در حال ساخت برای نمایش در سینماهای کشور و جشنواره‌های داخلی و خارجی است .

مستند «ایران‌زاد» که راوی قصه‌های تلخ و شیرین از تجربه زیستی انسان معاصر ایرانی است، طی یک دوره تحقیقاتی یک ساله در شهرها و‌ روستاهای مختلف کشور فیلم‌برداری خواهد شد .

مجید عزیزی، کارگردان این اثر درباره موضوع ایران‌زاد گفته است:«ایران‌زاد روایتی بی‌پروا درباره عشق، شادی، رنج و امید مردم ایران به دور از هر نوع قضاوت است و تلاش می‌کند نگاهی همه جانبه و بی‌واسطه از ایرانی معاصر را با همه تنوع و تکثرش به تصویر بکشد».

مجید عزیزی در کارنامه خود، تجربه تولید رسانه‌ای در بیش از ۲۵ کشور جهان را دارد و تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی شده است. از مهم‌ترین آثار این کارگردان می‌توان به «تاریخ صدور» و «بدون مرز» اشاره کرد .

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از :

مشاور پروژه: حامد شکیبانیا،مدیر تولید: محمدهادی حیدری، دستیار کارگردان: فاطمه سادات ابوترابی، سرپرست گروه تحقیق: ایمان معصومی، مدیر فیلم‌برداری: میثم بابایی، تدوین‌گر: محمدحسین حیدری، مدیرصدابرداری: احمد افشار، مدیر برندینگ: علی قرائتی، طراح گرافیک: سیدعلی میرفتاح، مدیر رسانه‌ای: فرنوش آباء .

عکس از:محمد فرزانه

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها