|

قلی‌زاده و محمدی نامزد بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا

وینگر و مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با درخشش در تیم‌های بلژیکی، در میان نامزدهای بهترین لژیونر فوتبال آسیا در هفته گذشته حضور دارند.

قلی‌زاده و محمدی نامزد بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا

به گزارش تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مانند هفته‌های گذشته از کاربرانش خواست تا به بهترین لژیونر فوتبال آسیا در هفته قبل رأی بدهند که نام علی قلی‌زاده و میلاد محمدی در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

علی قلی‌زاده

90 دقیقه، یک گل و 4 حرکت رو به جلو در برتری 3 بر صفر برابر سرکل بروژ

او که در یک ماه گذشته برای اولین بار به این نظرسنجی بازمی‌گردد، نمایشی فوق‌العاده برای شارلوا ارائه کرد؛ تیمی که به روند چهار بازی بدون برد متوالی خود با پیروزی 3 بر صفر خود پایان داد. گل قلی زاده پس از حرکت حرکتی پُرپیچ و خم و سپس ضربه تمام کننده عالی از زاویه بسته به ثمر رسید و شارلوا را در دقیقه 53 پیش انداخت. این گل، راه را برای کسب یک برد آسان هموار کرد و شارلروا را پس از 10 بازی، در صدر جدول لیگ دسته اول بلژیک نگه داشت.

میلاد محمدی

برتری در 10 نبرد و 5 قطع توپ در شکست 4 بر یک مقابل هوفنهایم

یک پاس گل، 84 درصد پاس سالم و 7 قطع توپ در برتری 4 بر یک مقابل واسلند بِوِرِن

هم‌تیمی قلی‌زاده در تیم ملی ایران یعنی میلاد محمدی هم در بلژیک، عملکرد تأثیرگذاری از خود نشان داده است. او به تیم خنت کمک کرد تا شکستی سنگین در لیگ اروپا را با برتری 4 بر یک مقابل واسلند بِوِرِن به دست فراموشی بسپارد. محمدی در این مسابقه با دادن 42 پاس و فراهم کردن دومین گل هم‌تیمی خود یعنی رومان یارمچوک، در تمام مدت بازی تأثیرگذار بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها