|

باقرزاده: ملی‌پوشان شمشیربازی باورشان نمی‌شد کرونا داشته باشند

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: وقتی جواب تست‌ها آمد، ملی پوشان باورشان نمی‌شد به کرونا مبتلا شده باشند.

باقرزاده: ملی‌پوشان شمشیربازی باورشان نمی‌شد کرونا داشته باشند

فضل‌الله باقرزاده به فارس، درباره مثبت شدن تست کرونای چهار شمشیرباز که قرار بود در اردوی تیم ملی حاضر شوند اظهار داشت: برنامه ما این بود که قبل از آغاز اردو از بچه‌ها تست بگیریم و نفراتی که دعوت شده بودند از شهرهای مختلف آمدند. صبح روز گذشته تست‌ها را گرفتیم اما وقتی جواب تست‌ها آمد چهار نفر از بچه‌ها کرونایشان مثبت بود و همین موضوع باعث تعجب شد، چون آنها هیچ علائمی نداشتند و خیلی سرحال بودند. از سوی دیگر، آنها از شهرهای مختلف آمده بودند و هیچ ارتباطی هم با هم نداشتند، اما نمی‌دانم چطور هر چهار نفر به کرونا مبتلا شده بودند.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق آنها را در خوابگاه سالن کلاهدوز قرنطینه کردیم و اجازه خروج ندادیم تا دوره را سپری کنند. همانطور که گفتم آنها هیچ علائمی ندارند اما به خاطر اینکه احتمال می‌رود ناقل باشند، باید چندروزی را در قرنطینه بمانند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد: وقتی جواب تست ها آمد خودشان هم باورشان نمی‌شد که کرونا داشته باشند و می‌گفتند که ما در سلامت کامل هستیم، اما به هر حال جواب تست‌ها برای ما ملاک است.

وی ادامه داد: ما برای این اردو همه پروتکل‌ها را رعایت کرده بودیم. سالن و خوابگاه ضدعفونی شده بود و بچه‌ها هم که قبل از شروع اردو تست دادند، اما به هر حال فعلا این اردو تعطیل شده تا ببینیم وضعیت بچه‌ها به چه شکل می‌شود.

باقرزاده در مورد وضعیت مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی گفت: مجتبی به دلیل اینکه کتفش درد می‌کرد اصلا به اردو نیامد، اما باید از او هم جداگانه تست بگیریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها