|

۴ تیم ملی و ۵ لیگ مجوز فعالیت گرفتند

چراغ رشته‌های برخوردی سبز شد!

مجوز برگزاری اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های بوکس، کشتی، تکواندو و ووشو با حداقل نفرات و نیز برگزاری رقابت‌های لیگ‌های والیبال، تالو، پومسه، تنیس و دوومیدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد.

چراغ رشته‌های برخوردی سبز شد!

به گزارش ایسنا، در جلسه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که با حضور مسوولان فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران، رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، رییسان و دبیران فدراسیون‌هایی نظیر ووشو، تنیس، بوکس، والیبال و دوچرخه سواری برگزار شد، مقرر شد اردوی تیم‌های ملی رشته‌های بوکس، کشتی، تکواندو و ووشو با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود.

محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی نیز درباره صدور مجوز برپایی اردوهای ملی و لیگ‌های برخی رشته‌های ورزشی، اظهار کرد: در این راستا و پیرو جلسه‌ای که با معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، موضوع نامه نگاری شماری از فدراسیون‌های ورزشی که پیش از این درخواست‌های خود را مبنی بر برگزاری اردوهای ملی با توجه به ضرورت آن رشته ورزشی مطرح کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اردوی تیم‌های ملی رشته‌های بوکس، کشتی، تکواندو و ووشو با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود.

وی افزود: علاوه بر این مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ والیبال، لیگ تالو و لیگ پومسه، لیگ تنیس و لیگ دوومیدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد.

به گفته سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، طبق اعلام معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران، باشگاه‌های ورزشی تهران بزرگ نیز در صورت اخذ گواهی آموزشی ضد کرونا (که در سایت پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی موجود است)، می‌توانند فعالیت‌های خود را به طور مجدد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها