|

پرسپولیس در آستانه جریمه سنگین از سوی فیفا

بوسیچ: درخواست تعویق پرداخت بدهی را قبول نمی‌کنیم

وکیل برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس جواب نامه این باشگاه را داد. پرسپولیسی ها در نامه خود از برانکو خواسته‌اند نه تنها بخشی از طلب خود را تخفیف بدهد که مهلتی ۳۰ روزه هم به آنها بدهد.

بوسیچ: درخواست تعویق پرداخت بدهی را قبول نمی‌کنیم

بعد از ارسال نامه پرسپولیس به برانکو برای گرفتن وقت به منظور پرداخت بدهی‌های این باشگاه به سرمربی اسبق خود، دارو بوسیچ وکیل برانکو در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: برانکو با وجود علاقه اش به تقویت پرسپولیس، هرگز چنین درخواستی را قبول نمی کند زیرا در گذشته بارها به باشگاه فرصت داده و اکنون در آستانه صدور رأی فیفا هستیم.

وی افزود: پرسپولیس بی احترامی های زیادی به موکل من کرده و یک ماه هم است پولی به وی پرداخت نشده. برانکو همیشه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارد، اما به دلیل همین بی احترامی ها زمان دیگری برای دریافت مطالباتش به این باشگاه نمی دهد.

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تصریح کرد: می خواهم از مدیران بپرسم بقیه پول برانکو چه می شود و کجاست؟ وقتی صفر درصد به برانکو پرداخت کرده اند، شاید این پول در جیبشان باشد؟ (کنایه از عدم پرداخت پول به برانکو) فقط می توانم از کمیته انضباطی فیفا بخواهم پس از اتمام مهلت، رای قانونی اش را صادر کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها