|

اتفاق عجیب در لیگ برتر والیبال!

دبیر کمیته ‌مسابقات والیبال حاشیه ساز شد

دیدار تیم های والیبال خاتم و فولاد سیرجان در اقدامی عجیب، بعد از ست نخست لغو و دوباره پیگیری شد.

دبیر کمیته ‌مسابقات والیبال حاشیه ساز شد

به‌ گزارش ایسنا، در جریان بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر ‌والیبال مردان ایران، تیم‌های خاتم اردکان و فولاد سیرجان به میزبانی خانه والیبال تهران مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با حواشی بسیاری همراه شد.

قضیه از این قرار بود که پس از برگزاری ست نخست این دیدار که با حساب ۲۷ - ۲۵ به سود سیرجان پایان یافت، ناظر بازی از پیگیری ادامه این دیدار جلوگیری کرده و با دستور او این مسابقه لغو شد. البته در اقدامی عجیب دو ست بعدی نیز پس از تاخیری حدودا یک ساعته پیگیری شد.

دلیل لغو این بازی توسط ناظر و دبیر کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال، شکایتی بود که مسعود آرمات از تیم خاتم انجام داده است تا طلب سال‌های قبل خود را از این باشگاه دریافت کند. البته اکنون این سوال مطرح می‌شود که چرا این بازی پیش از اینکه آغاز شود لغو نشد؟

در ابتدا با اعلام این تصمیم، تندروان سرمربی فولاد سیرجان با لغو بازی ‌موافقت کرد اما این مسئله با مخالفت خاتمی‌ها همراه شد. نهایتا با توافق طرفین این دیدار برگزار شده و فولاد سیرجان سه بر صفر برنده این مسابقه پر حاشیه شد.

گفتنی است طلوع‌کیان سرمربی خاتم نیز شدیدا نسبت به این اقدام مسئولان فدراسیون معترض بود.

فدراسیون والیبال نیز این اشتباه را خطای دبیر کمیته مسابقات دانسته و در گزارشی نوشت : "اشتباه دبیر کمیته رویدادها و مسابقات باعث توقف یک ساعته در دیدار دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان در چارچوب هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر مردان ایران شد.

در نخستین دیدار این هفته، دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که بعد از ست نخست مسابقه، این دیدار با دستور نادر انصاری دبیر کمیته رویدادها و مسابقات متوقف شد.

دلیل این توقف، شکایت قضایی از تیم خاتم اردکان بود، اما دبیر کمیته رویدادها باید قبل از شروع مسابقه اقدام به لغو مسابقه می‌کرد و نه بعد از برگزاری یک ست از دیدار دو تیم. در نهایت بعد از یک ساعت دو تیم دوباره به زمین رفتند و مسابقه ادامه یافت.

گفتنی است تیم خاتم اردکان اگر تا روز جمعه سوم بهمن‌ماه مشکل قضایی خود را برطرف نکند، اجازه بازی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان را نخواهد داشت."

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها