|

دو آپشن پیشنهادی آلکنو چیست؟

سرپرست تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد که نیامدن آلکنو به ایران قطعی نیست اما او دو آپشن را برای فدراسیون ایران پیشنهاد داده است.

دو آپشن پیشنهادی آلکنو چیست؟

امیر خوشخبر در گفت و گو با ایسنا، درباره خبرهایی که درباره تصمیم آلکنو مبنی بر نیامدنش به ایران منتشر شده است، توضیح داد: شخصا بنده در این مورد موضوع و یا خبر قطعی نشنیده‌ام و نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شده است.

او در ادامه با اشاره به قرارداد امضا شده فدراسیون و آلکنو اظهار کرد: در زمان امضای قرارداد با این مربی، وقتی که با آلکنو صحبت کردیم دو آپشن را پیشنهاد داد. اول اینکه سر موقع با شروع اردوهای تیم ملی به ایران آمده و کار خود را شروع کند و سپس برای یک‌ اردوی تدارکاتی تیم عازم کازان شود.

سرپرست تیم‌ ملی والیبال ادامه داد: آپشن دوم او هم این بود که اگر بازی‌های باشگاهی آن‌ها به مراحل بالاتر رفت و آلکنو نتوانست به ایران بیاید، دستیار او آقای توتولو به ایران بیاید تا تمرینات تیم ملی ایران را شروع کند و وقتی اردو یک مقدار جلو رفت او به تیم ملی ملحق شود.

او در پایان تاکید کرد: البته مسائل کرونا و قرنطینه هم آپشن‌هایی بودند که به آن‌ها نپرداختیم. هدف این است که تیم ملی چه با توتولو و چه با حضور شخص آلکنو کار خود را شروع و در ادامه هم یک اردو را در کازان داشته باشد تا از همانجا هم عازم مسابقات شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها