|

قهرمانی آکادمی تنیس احمدوند در جام حذفی بانوان

رقابت‌های تنیس جام حذفی بانوان با قهرمانی تیم آکادمی تنیس احمدوند به پایان رسید.

قهرمانی آکادمی تنیس احمدوند در جام حذفی بانوان

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تنیس، مسابقات تنیس در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نماینده هرمزگان توانست با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

تیم‌های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان و خانه دان (الف) فینال مسابقات را برگزار کردند و نمانیده هرمزگان با پیروزی در دو بازی انفرادی قهرمان شد.

در نخستین دیدار انفرادی، مهتا خانلو از تیم آکادمی تنیس هرمزگان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل رومینا زینالی از تیم خانه دان (الف) به برتری برسد . در دومین دیدار نیز درسا چراغی از تیم آکادمی تنیس احمدوند با تکرار همین نتیجه مقابل ماندگار به پیروزی دست یافت تا این مسابقه در نهایت به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد.

به این ترتیب تیم آکادمی تنیس هرمزگان در جایگاه نخست ایستاد، خانه دان (الف) در جایگاه دوم ایستاد و تیم های k2 (الف) و پایا چوب تبریز مشترکا سوم شدند.

در حاشیه برگزاری این دیدار ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون در امور بانوان حضور داشتند.

در این دوره از رقابت‌ها بیش از ٢٠٠ شرکت کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران‌، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد و جزیره کیش حضور داشتند. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مونا گل نبی بود و مهدیه کریمی فرد نیز به عنوان مدیر حضور داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها