|

حمایت رییس فدراسیون بسکتبال از ناشنوایان اعزامی به انتخابی المپیک

رییس فدراسیون بسکتبال در جریان بازدید از دومین اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان اعزامی به انتخابی المپیک گفت: برای آماده سازی بهتر تیم بسکتبال ناشنوایان جهت کسب سهمیه المپیک، حمایت همه جانبه خواهیم داشت.

حمایت رییس فدراسیون بسکتبال از ناشنوایان اعزامی به انتخابی المپیک

رامین طباطبایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی نشستی که با مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان داشتم برای تقویت تیم بسکتبال ناشنوایان و مرتفع کردن نقاط ضعف این تیم قول هر گونه همکاری از نظر تجهیزات، امکانات و برخوردار بودن از کادر فنی مجرب برای بهبود عملکرد فنی بازیکنان را به او دادم تا این تیم در بهترین شرایط و بدون دغدغه خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کند.

طباطبایی اضافه کرد: در جهت ارتقای سطح فنی بسکتبالیست های ناشنوا طبق هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون ناشنوایان، این تیم قبل از شرکت در مسابقات آسیایی چند دیدار تدارکاتی با تیم های بسکتبال برگزار خواهد کرد تا بهترین عملکرد را در انتخابی المپیک داشته باشند.

وی در پایان درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال جوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی گفت: هنوز اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات آسیایی به خاطر کرونا در هاله ای از ابهام قرار دارد و به احتمال زیاد تیم اعزام نمی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها