|

دبیر کمیته ملی پارالمپیک: هنوز نیمی از بودجه سال 99 را دریافت نکرده‌ایم

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: با گذشت 11 ماه از سال 99 فقط حدود 50 درصد از بودجه به ما پرداخت شده و این بودجه 49 میلیارد تومان است.

دبیر کمیته ملی پارالمپیک: هنوز نیمی از بودجه سال 99 را دریافت نکرده‌ایم

به گزارش فارس، کنفرانس خبری دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک امروز (دوشنبه 13 بهمن ماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

در این کنفرانس وبیناری ابتدا محمد تابع در خصوص استخدام قهرمانان اظهار داشت: هنوز آیین نامه‌ای به کمیته ملی پارالمپیک ابلاغ نشده است تا طبق آن استخدام قهرمانان پارالمپیک را اجرا کنیم.

وی در مورد تخصیص بودجه 1400 به کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به تغییرات بودجه برای شرکت در پارالمپیک توکیو در نظر گرفته شده اما تا به امروز مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال آینده را مصوب نکرده است.

تابع با اشاره به اینکه هنوز بودجه سال 99 کامل به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز نشده است، عنوان کرد: با گذشت 11 ماه از سال 99 فقط حدود 50 درصد از بودجه به ما پرداخت شده و این بودجه 49 میلیارد تومان است.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص محرومیت حمید اسلامی دونده نابینای کشورمان به دلیل دوپینگ، تاکید کرد: تست این دونده مثبت اعلام شد. دفاعیات وی نتیجه ای نداشت و شامل محرومیت وادا خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری مراسم سالگرد زنده یاد سیامند رحمان هم گفت: به منظور برگزاری مراسم یادبود سیامند رحمان برنامه‌ریزی‌های داشتیم. همچنین مسابقات پاراوزنه‌برداری که دارای رنکینگ جهانی هم است به نام سیامند رحمان ثبت شده است که زیر نظر IPC در سالگرد در گذشت این پهلون برگزار خواهد شد.

تابع در مورد صادر نشدن ویزای ورزشکاران پارادوومیدانی برای شرکت در مسابقات بین المللی امارات، تصریح کرد: کمیته ملی پارالمپیک اقدامات لازم را برای این موضوع انجام می‌دهد و پیگیر کارهای اعزام تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین است. ولی تا به امروز ویزا برای ورزشکاران صادر نشده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها