|

شکوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته نیست

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از تمام ظرفیت های مالی، اعتباری و ارتباطی خود برای پرداخت طلب ماریو بودیمیر استفاده خواهیم کرد.

شکوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته نیست

ابراهیم شکوری در گفت‌‌‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت پرونده ماریو بودیمیر اظهار داشت: تا این لحظه هیچ ایمیلی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دریافت نکرده ایم و مطرح شدن این شایعات تنها سبب استرس هواداران می شود. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا از ۲ اسفند که پنجره نقل و انتقالاتمان باز می شود مشکلی برای جذب بازیکن نداشته باشیم.

وی افزود: هواداران فعلا نگران بسته شدن پنجره نباشند زیرا تمام ارکان باشگاه از تمام ظرفیت های مالی، اعتباری و ارتباطی خود استفاده می کنند تا هرچه سریع تر این بدهی پرداخت شود و مشکلی برای نقل و انتقالات مان پیش نیاید و بتوانیم بازیکنان جدید خود را ثبت کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما مکاتبه جدیدی با بودیمیر و وکیلش نداشته ایم و اتفاق جدیدی هم رخ نداده است. نامه ای درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دریافت نکرده ایم اما در آینده باید درباره این قراردادها مفصل صحبت کرد.

شکوری درباره اینکه آیا کادرفنی پرسپولیس تاکنون نامه ای مبنی بر اعلام عدم نیاز به برخی بازیکنان در نیم فصل دوم را تحویل این باشگاه داده است، عنوان کرد: کادرفنی تاکنون هیچ لیست خروجی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نداده است.

وی درباره پیشنهاد خارجی آریا برزگر گفت: یک باشگاه پرتغالی این بازیکن جوان را به شکل قرضی می خواهد که باشگاه و کادرفنی مشغول بررسی این موضوع است. ابتدا باید کادرفنی نظر بدهد و سپس با در نظرگرفتن شرایط و منافع باشگاه درباره اش تصمیم گیری خواهیم کرد. باشگاهی هم که برزگر را می خواهد بیشتر در راستای توسعه تیم خود این پیشنهاد را مطرح کرده است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب مهدی ترابی گفت: فعلا اتفاق خاصی رخ نداده و باید دید در آینده چه پیش می آید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها