|

مهدی: شیوع کرونا کاهش یابد، برای حضور هواداران پیش قدم می‌شویم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: کم شدن روند شیوع این بیماری در هر استان و شهرستانی اتفاق بیفتد، اقدام به دعوت تماشاگران و اهالی رسانه می‌کنیم.

مهدی: شیوع کرونا کاهش یابد، برای حضور هواداران پیش قدم می‌شویم

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که اگر دو گروه را کنار فوتبال نداشته باشیم، فوتبال رنگ و بویی ندارد. یکی تماشاگران و یکی هم اصحاب رسانه هستند که فوتبال را به خانه می‌برند. متاسفانه این دو گروه را نداریم و واقعا ناراحتیم که کنار ما نیستند چرا که حضورشان باعث گرمی مسابقات است و جای خالی شان را حس می‌کنیم.

او درباره احتمال حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: ما و همه هواداران فوتبال بخشی از این جامعه هستیم. باید هرچه زودتر به مدیریت بهداشت کشور کمک کنیم تا این ویروس ریشه کن شود، زودتر می‌توانیم هواداران را روی سکوها داشته باشیم. ما تابع مدیریت کشور در این رابطه هستیم و حتی اگر دلمان بخواهد کنار هواداران باشیم، به واسطه جان مردم ناچاریم که دوری‌شان را تحمل کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اضافه کرد: امیدوارم هر چه زودتر حضورشان را در استادیوم‌ها داشته باشیم. کم شدن روند شیوع این بیماری در هر استان و شهرستانی اتفاق بیفتد، پیش قدم خواهیم بود. حضور هواداران کیفیت فوتبال و فوتبالیست‌ها را بیشتر می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها