|

پیروزی نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا

تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا امروز (یکشنبه) در سومین دیدار خود مقابل تیم ریبیسکو فیلیپین به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

پیروزی نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا

به گزارش ایسنا، تیم والیبال زنان سایپا در سومین دیدار خود از جام باشگاه‌های آسیا نماینده فیلیپین را شکست داد.

تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا امروز (یکشنبه) در سومین دیدار خود مقابل تیم ریبیسکو فیلیپین به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک پیروز شد. این اولین پیروزی زنان والیبالیست سایپا در این دوره از مسابقات است.

ست اول: ۲۶_ ۲۴ ایران

در این ست دو تیم پایاپای پیش رفتند تا اینکه در امتیاز ۱۳ برابر شدند، اما به تدریج فیلیپین پیش افتاد و ۱۶ بر ۱۴ دومین وقت استراحت فنی بازی را گرفت. در حالی که حریف از نماینده ایران پیش بود عملکرد خوب مونا آشفته اختلاف امتیاز را کم کرد که سرمربی فیلیپین در حالی که ۱۹ بر ۱۸ از ایران پیش بود، وقت استراحت گرفت. در ادامه مهسا کدخدا عملکرد خوبی داشت و چند امتیاز پیاپی گرفت تا ایران ۲۲ بر ۲۱ پیش بیفتد و حریف درخواست وقت استراحت کند. دو تیم در امتیازهای پایانی با هم پایاپای پیش رفتند تا اینکه نماینده ایران موفق شد ۲۶ بر ۲۴ پیروز این ست باشد.

ست دوم: ۲۵ _ ۲۲ فیلیپین

این ست با برتری نماینده فیلیپین آغاز شد و چهار بر یک از ایران پیش افتاد اما والیبالیست‌های سایپا چند امتیاز پیاپی کسب کردند و بازی را به تساوی پنج بر پنج کشاندند. در ادامه سه امتیاز دیگر کسب کردند و در حالی که ۸ بر ۶ پیش بودند، اولین وقت استراحت فنی بازی را گرفتند. فیلیپین به تدریج اختلاف امتیاز خود را با ایران از بین برد و ۱۲ بر ۱۰ از ایران پیش افتاد که مریم هاشمی درخواست وقت استراحت کرد. سایپا در ادامه خوب کار کرد و ۱۶ بر ۱۵ دومین وقت استراحت فنی بازی را گرفت اما در ادامه حریف پیش افتاد و در نهایت این ست را ۲۵ بر ۲۲ برنده شد.

ست سوم: ۲۵ بر ۱۳ ایران

فیلیپین این ست را با برتری آغاز کرد و در امتیاز ۸ بر ۶ اولین وقت استراحت فنی بازی را گرفت اما با ورود تیم‌ها به زمین نماینده ایران ۴ امتیاز پیاپی گرفت و از حریف خود پیش افتاد. در حالی که ایران ۱۴ بر ۱۰ از جلو بود، سرمربی فیلیپین درخواست وقت استراحت کرد اما در روند بازی تغییری ایجاد نشد و والیبالیست‌های سایپا ۱۶ بر ۱۰ دومین وقت استراحت فنی مسابقه را به نفع خود گرفتند. اختلاف امتیاز سایپا به تدریج بیشتر شد تا اینکه ۲۵ بر ۱۳ این ست را به نفع خود تمام کرد.

ست چهارم: ۲۵ _ ۱۷ ایران

نماینده ایران تیم برتر میدان در این ست بود و در حالی که ۱۳ بر ۸ جلو بود، سرمربی حریف درخواست وقت استراحت کرد. چند سرویس بازیکنان ایران به تور برخورد کرد اما اختلاف امتیاز زیاد بود و تاثیری در جریان بازی نداشت. برخورد توپ بازیکن فیلیپین به آنتن و پس از آن پاس کم دقت پاسور این تیم دو امتیاز به ایران داد و حساب کار ۲۲ بر ۱۴ دنبال شد. مونا آشفته با یک دفاع و یک آبشار دو امتیاز پایانی تیم ایران را کسب کرد و این ست ۲۵ بر ۱۷ به سود سایپا تمام شد.

تیم والیبال سایپا با برتری در این دیدار در جایگاه سوم گروه B قرار گرفت و باید به مصاف ژتیزو قزاقستان برود. نماینده ایران در صورت پیروزی در این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.

سایپا در مرحله گروهی سه مسابقه انجام داد که در دو دیدار اول خود سه بر یک مقابل سوپریم چنبوری تایلند و آلتای قزاقستان شکست خورد و در سومین مسابقه ریبیسکو فیلیپین را شکست داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها