|

برنامه بسکتبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا

تیم ملی بسکتبال زنان ایران قرار است برای اولین‌بار پس از دریافت مجوز بازی با حجاب اسلامی، در مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا شرکت کند.

برنامه بسکتبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا
به گزارش ایسنا، آیدا گل محمدی می‌گوید وضعیت آمادگی تیم ملی زنان ایران برای حضور در کاپ آسیا خوب است و به دنبال پیروزی در این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی بسکتبال زنان ایران قرار است برای اولین‌بار پس از دریافت مجوز بازی با حجاب اسلامی، در مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا شرکت کند. ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های لبنان و سوریه هم گروه است و قزاقستان، اندونزی و اردن هم در گروه دوم حضور دارند. از هر گروه دو تیم راهی نیمه نهایی می‌شود و در نهایت تیم قهرمان به دسته یک آسیا صعود می‌کند.

قرار است تیم ملی ایران قبل از حضور در کاپ آسیا اردویی تدارکاتی در ترکیه برگزار کند و با چند تیم بسکتبال این کشور به رقابت بپردازد.

آیدا گل‌محمدی در مورد وضعیت آمادگی تیم ملی گفت: اردوهای‌مان در شرایط خوبی برگزار می‌شود و آمادگی خوبی برای مسابقات آسیایی داریم. مسابقات سوپر لیگ هم به آمادگی بازیکنان کمک کرد. امیدوارم درمسابقات آسیایی هم قهرمان شویم و به دسته یک آسیا صعود کنیم.

او شرکت در اردوی ترکیه و برگزاری بازی تدارکاتی را در آمادگی بازیکنان تاثیرگذار دانست و بیان کرد: این اردو باعث می‌شود تا تجربه بازی بیش‌تری کسب کنیم و در مسابقات اصلی که ۱۶ آبان برگزار می‌شود آن تجربه‌ها را به کار بگیریم.

این ملی‌پوش بسکتبال زنان در مورد رقیبان اصلی ایران در قهرمانی دسته دوم آسیا اظهار کرد: اندونزی بهترین تیم آسیا است و کار سختی داریم، اما امیدوارم که برنده شویم. روحیه بازیکنان تیم عالی است و با اعتماد به نفس وارد مسابقات می‌شویم.

برنامه ایران در مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا به شرح زیر است:

۱۶ آبان : ایران - لبنان

۱۷ آبان : ایران - سوریه

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها