|

مدعیان لیگ برتر والیبال زنان در مسابقات قهرمانی

تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان از جمله مدعیان لیگ برتر زنان در سال 1400 هستند و دو تیم در حساس‌ترین دیدار هفته سوم مرحله مقدماتی به مصاف هم می‌روند.

مدعیان لیگ برتر والیبال زنان در مسابقات قهرمانی

تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان از جمله مدعیان لیگ برتر زنان در سال 1400 هستند و دو تیم در حساس‌ترین دیدار هفته سوم مرحله مقدماتی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، یزد، اصفهان و شیراز پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار این هفته و در خانه والیبال تهران تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان که به ترتیب به دو برد و 6 امتیاز در رتبه‌های اول و سوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر می‌روند.

دو تیم در هفته‌های اول و دوم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و در هفته سوم سایپا با هدف تثبیت و باریج اسانس با هدف ارتقا جایگاه خود در جدول به مصاف هم ‌خواهند رفت.

نارنجی‌پوشان سایپا اگر در این مسابقه مغلوب شوند، قطعا صدر جدول را از دست خواهند داد، اما صدرنشینی باریج اسانس کاشان در صورت پیروزی برابر حریف به نتیجه سایر بازی‌ها از جمله مسابقه اصفهان بستگی دارد.

در دومین دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر زنان تیم ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت این شهر میزبان مس رفسنجان دیگر تیم صنعتی این مسابقات است.

ذوبی‌ها در حال حاضر با دو برد و 6 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و مس رفسنجان نیز با یک برد و چهار امتیاز، در جایگاه پنجم جدول است. نماینده رفسنجان در هفته دوم دیداری سنگین و پنج سته مقابل ستارگان فارس انجام داد و سه بر دو مغلوب شد تا تنها یک امتیاز از دیدار خانگی کسب کرده باشد.

تیم ستارگان فارس که لیگ برتر امسال را بسیار درخشان آغاز کرده است و اکنون با دو برد و پنج امتیاز در رتبه چهارم جدول است، در سومین هفته لیگ برتر زنان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

از سوی دیگر پیکان که با یک برد و سه امتیاز در رتبه ششم قرار دارد برای اینکه در جمع مدعیان این رقابت‌ها قرار گیرد، محکوم به شکست نماینده فارس است.

چهار تیم مهرسان، ریف اصفهان، والیبال بانوان ورامین و جوانان زرتشتی یزد که بدون برد و امتیاز در جایگاه‌های هفتم تا دهم جدول قرار دارند، در هفته سوم لیگ برتر زنان در اندیشه کسب نخستین برد خود در این مسابقات هستند.

با توجه به اینکه جوانان زرتشتی یزد و مهرسان این هفته در بازی خانگی به ترتیب به مصاف بانوان ورامین و ریف اصفهان می‌روند، بهترین فرصت برای کسب نخستین برد برای این تیم‌ها مهیا است.

** برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 16

سایپا تهران - باریج اسانس کاشان

تهران، سالن پژوهشگده نفت، ساعت 16

مهرسان - ریف اصفهان

یزد، سالن یگانگی، ساعت 16

جوانان زرتشتی یزد - والیبال بانوان ورامین

اصفهان، سالن ملت، ساعت 16

ذوب‌آهن اصفهان - مس رفسنجان

شیراز، سالن ابوالفتحی، ساعت 16

ستارگان فارس - پیکان تهران

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها