|

جایگاه ششم برای تیم‌ملی بسکتبال زنان در دسته دوم آسیا

تیم ملی بسکتبال زنان ایران در آخرین دیدار خود در قهرمانی دسته دوم آسیا برای تعیین جایگاه پنجم و ششم مقابل سوریه به میدان رفت که شکست خورد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

جایگاه ششم برای تیم‌ملی بسکتبال زنان در دسته دوم آسیا

تیم‌ملی بسکتبال زنان ایران با شکست در تمام دیدارهای خود، در جایگاه ششم دسته دوم آسیا قرار گرفت.

تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز (جمعه) در آخرین دیدار خود در قهرمانی دسته دوم آسیا (Division B) برای تعیین جایگاه پنجم و ششم مقابل سوریه به میدان رفت که ۶۳ بر ۵۸ شکست خورد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

ملی‌پوشان در کوارتر اول ۱۷ بر ۷ پیش افتادند، اما سوریه در کوارتر دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۱۶ بر ۱۳، ۲۳ بر ۱۴ و ۱۷ بر ۱۴ امتیازهای بیشتری گرفت تا برای دومین بار در این مسابقات ایران را شکست بدهد.

ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی مقابل لبنان و سوریه به ترتیب با نتایج ۶۶ بر ۶۴ و ۷۸ بر ۷۱ شکست خوردند. آنها در ادامه با شکست ۷۶ بر ۶۸ مقابل اندونزی از رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات بازماندند.

در مسابقات دسته دوم آسیا ۶ تیم در دو گروه حضور داشتند که ایران در رتبه ششم و سوریه در جایگاه پنجم قرار گرفتند. تیم‌های لبنان با اندونزی و اردن با قزاقستان تا ساعتی دیگر دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی را برگزار می‌کنند. در پایان این مسابقات تیم قهرمان به دسته اول آسیا صعود خواهد کرد.

تینا عیسائیان، معصومه اسماعیل‌زاده، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی، نگین رسولی‌پور، فرزانه فروتن‌فر، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان طهرانی، عسل پورحیدری، فائزه شهریاری، دلارام وکیلی و آیدا گل‌محمدی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها بودند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها