|

رقابت های فوق سریع شیخ حمدان؛

مقصودلو به جایگاه دوازدهمی رسید

پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران در دور اول رقابت‌های فوق سریع به مصاف میگل سانتوس روئیز اسپانیایی رفت و شکست خورد.

مقصودلو به جایگاه دوازدهمی رسید

ملی پوش شطرنج ایران در رقابت‌های فوق سریع به جایگاه دوازدهمی بسنده کرد.

پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در رقابت های فوق سریع شیخ حمدان شرکت کرده بود در دور اول این مسابقات به مصاف میگل سانتوس روئیز اسپانیایی رفت و شکست خورد.

مقصودلو که با ریتینگ ۲۶۵۵ در این رقابت ها شرکت کرده بود در حالی شکست خورد که حریف او دارای ریتینگ ۲۵۲۷ بود. در دورهای دوم و سوم این مسابقات، ملی‌پوش شطرنج ایران مقابل حریفش به پیروزی دست یافت. در دور چهارم، مقصودلو به مصاف نیهال سارین، بخت نخست قهرمانی این رقابت ها رفت و شکست خورد.

در ادامه این رقابت ها مقصودلو عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت و به سه پیروزی، یک تساوی و سه شکست دست یافت.

مقصودلو در ۱۱ دوری که به مصاف حریفان رفت به ۵ پیروزی، یک تساوی و ۵ شکست دست یافت تا با ۵.۵ امتیاز در رده دوازدهم این رقابت ها بایستد.

سالم صالح اماراتی که بخت هفتم قهرمانی این رقابت ها بود در پایان با کسب ۸.۵ امتیاز قهرمان شد. مقصودلو در حالی به جایگاه دوازدهمی بسنده کرد که او بخت ششم قهرمانی این رقابت ها به شمار می رفت.

به گزارش ایسنا، در رقابت های فوق سریع شیخ حمدان ۲۴ شطرنج‌باز به مصاف هم رفتند که ملی‌پوش شطرنج ایران هم در این مسابقات دست به مهره شد.

نتایج مقصودلو در این رقابت‌ها:

دوازدهمی مقصودلو در رقابت‌های فوق سریع

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها