|

مبلغ عجیب قرارداد حسن یزدانی در لیگ کشتی

چهره شاخص کشتی ایران و جهان و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، سوم آذر قرارداد خود را برای حضور در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد با تیم فولادین ذوب آمل در سازمان لیگ فدراسیون کشتی امضاء کرد.

مبلغ عجیب قرارداد حسن یزدانی در لیگ کشتی

مبلغ قرارداد حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در سازمان لیگ فدراسیون کشتی با رقمی ناچیز به ثبت رسیده است!

حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران و جهان و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، سوم آذر قرارداد خود را برای حضور در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد با تیم فولادین ذوب آمل در سازمان لیگ فدراسیون کشتی امضاء کرد.

یزدانی قراردادی را به مبلغ ده میلیون تومان با تیم فولادین ذوب آمل در سازمان لیگ فدراسیون کشتی به ثبت رساند اما مشخص نیست آیا مبلغی را نیز خارج از رقم ثبت شده از مسئولان این تیم دریافت کرده یا صرفا بر اساس ادعای مدیرعامل تیم فولادین ذوب برای کمک روحی به سایر کشتی‌گیران حاضر شده با نماینده آمل قرارداد امضاء کند؟

ادعای مدیرعامل تیم فولادین ذوب آمل مبنی بر اینکه "یزدانی برای حضور در این تیم کوچکترین مبلغی نگرفته است"، در شرایطی است که کشتی‌گیری مثل کامران قاسمپور که جایگاهی به مراتب پایین‌تر از حسن یزدانی دارد برای حضور در لیگ مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از مسئولان تیم صنایع مازندران دریافت کرد و با این وجود نیز به دلایل نامشخص حاضر نشد برای این تیم در مرحله نهایی لیگ به میدان برود!

در حالیکه انتظار می‌رفت، یزدانی حداقل در یک مبارزه برابر آرتور نایفونوف روس دارنده مدال‌های برنز المپیک توکیو و برنز جهان ۲۰۲۱ در مرحله نهایی لیگ به میدان برود، وی حتی در مراسم وزن‌کشی نیز شرکت نکرد تا غیبت او در مسابقات قطعی شود.

پس از این اتفاق، مدیرعامل تیم فولادین ذوب آمل در اظهارنظری با ابراز رضایت از این اقدام حسن یزدانی، گفت:" او گفت سفید امضا می‌کنم اما در کنار تیم بود و در تمرینات حضور داشت و نکات فنی لازم را به کشتی‌گیران می‌گفت. از او تشکر می‌کنم که به عنوان یک وزنه کنار تیم بود!"

اظهارات مدیرعامل این تیم در شرایطی مطرح می شود که بدون شک حضور یزدانی در دیدار فینال می‌توانست کمک زیادی به این تیم در مصاف با صنایع مازندران کند تا شانس قهرمانی تیم آملی را افزایش دهد.

جانشین یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم دیدار فینال، هادی وفایی‌پور بود که در یک مبارزه یک طرفه با نتیجه سنگین ۱۱ بر صفر مقابل احمد بذری تن به شکست داد تا با کسب این پیروزی، قهرمانی صنایع مازندران در لیگ قطعی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها