|

برگزاری رقابت‌های تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی ایران

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، اسفندماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی ایران

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، یازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا و سی‌ویکمین دوره رقابت‌های جام فجر اسفندماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

در جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا که سال گذشته با حضور کی سوک لی رییس و سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضاء به صورت آنلاین برگزار شد، ایران توانست جواز پنجمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (۲G) و یازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا (۲G) در سال ۲۰۲۱ را بدست آورد.

پیش از این قرار بود چهارمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو به میزبانی فلسطین برگزار شود که این کشور برای این دوره انصراف داد؛ با اعلام آمادگی کشورمان و رای‌گیری صورت گرفته، فدراسیون تکواندو ایران این دوره از رقابت‌ها را در سال ۲۰۲۲ میزبانی خواهد کرد و برگزاری پنجمین دوره این مسابقات در سال ۲۰۲۳ به فلسطین واگذار شد.

بر همین اساس چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، یازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا و سی‌ویکمین دوره رقابت‌های جام فجراسفندماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی از ابتدا دارای درجه دو بود اما جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر از گرید یک برخوردار بود که این رقابت‌ها نیز G۲ شده است.

در مسابقاتی که G۲ است به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها